Disneyland Paris 2024

Tilmelding fra og med 6. klasse !!!

6. klasse kan tilmelde sig denne tur, i det de går i 7. klasse når turen afholdes. Sønderborg Ungdomsskole afholder ture og rejser for unge fra 7. klasse til og med 18 år.

I efteråret sker der noget magisk! Vi tager til Disneyland og Paris.
Har du også altid drømt om at opleve eventyrlige slotte, prinser og prinsesser, de vildeste rutsjebaner, Mickey, Starwars og Marvel? - så ta’ med os til Disneyland Paris!
Slå 2 fluer med et smæk og få smukke Paris med oven i.
I Paris ser vi de største og flotteste attraktioner som Eiffeltårnet, Notre Dame og Triumfbuen.
Vi har muligvis mulighed for at udvide dette hold. Meld dig endelig til hvis holdet er fyldt.
Tidsrum: Søn. 06:00 - tor. 22:00
Startdato: 13.10.2024
Slutdato: 17.10.2024
1. rate: 1.395,00 DKK
2. rate (01.08.2024): 1.300,00 DKK
3. rate (02.09.2024): 1.300,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
Tilmelding fra: 25.01.2024
Tilmelding til: 01.09.2024 kl. 23:30
Venteliste til: 01.09.2024 kl. 23:30
Tilmeldingsstatus: Kun åbent for venteliste

Undervisere: Peter Dubgaard, Stine Rhode Eilersen

Sønderborg Ungdomsskole
Sønderborg Ungdomsskole
Ørstedsgade 53
6400 Sønderborg
Tilmeld dig til venteliste eller via

Program:

Søndag

Vi tager tidligt afsted i vores egne busser fra Ungecenteret. Turen går først til Reims i Frankrig 100 km. fra Disneyland. Her skal vi overnatte på et Ibis Hotel, så vi er friske til dagen efter. Morgenmad er inkluderet.

Mandag

Fremme ved Disneyland mandag morgen, tjekker vi ind på Disney's Davy Crockett Ranch hvor vi skal sove i hyggelige træhytter. Hotellet har et fedt og afslappet skov tema. I vores hytter er der mulighed for at lave mad, og derfor køber vi ind til morgenmad i hytterne.

Efter tjek-ind tager vi ind i selve parken. Parken består af 2 store lande, og der er utroligt meget at opleve.

Vi skal selvfølgelig også se den berømte parade der går igennem parken, og om aftenen skal vi se det store fyrværkeri!

Tirsdag

Med mere end 50 attraktioner er der meget der kan ses og opleves i parken.

Tirsdag har vi hele dagen i parken.

Uden for indgangen ligger en Disney by med madsteder og butikker. Her er det også hyggeligt at gå rundt, snuse Disney atmosphere og købe Mickey ører.

Vi tager om aftenen i badeland. Dette er en del af pakken når vi overnatter i Disney.

Onsdag

Når vi står op, tjekker vi ud og køre med tog til centrum af Paris, hvor vi skal rundt og se en masse spændende ting. Vi ser alt hvad vi kan nå af seværdigheder og attraktioner, samtidig bliver der mulighed for at gå selv rundt i aftalt område.

Vi overnatter på Ibis I Reims igen inden turen hjem til Sønderborg

Torsdag

Vi tjekker ud fra Ibis så tidligt som muligt, og kører hjem. Vi er først hjemme sen aften.

I prisen er transporten frem og tilbage, overnatninger, ingang i badeland og 2 dages pas til Disneyland inkluderet. Derudover morgenmad på hotellerne.

I skal regne med at skulle have lommepenge med til mad i parken og til køreturen. Det er ikke billigt at spise i parken, er derfor skal I nok sørge for at have rigelig lommepenge med.

Disneyland er en magisk forlystelsespark, hvor du kan møde dine yndlings Disney-figurer og opleve fantastiske eventyr! Her er der sjove rutsjebaner, spændende forlystelser og flotte shows. Du kan besøge Askepots slot, tage en tur i rumskib med Buzz Lightyear, møde Mickey Mouse og meget mere! Disneyland er en helt særlig oplevelse, som du sent vil glemme. Så tag med os og oplev magien!

I Disneyland kan du også prøve nogle vilde rutsjebaner, der får dit hjerte til at slå hurtigere! Du kan tage en tur i Space Mountain, hvor du suser gennem galaksen, eller hoppe på Big Thunder Mountain Railroad, hvor du tager en vild tur gennem en mine.

Hvis du er en Star Wars-fan, så er der også masser af oplevelser for dig i Disneyland! Du kan besøge Star Wars: Galaxy's Edge, hvor du kan udforske en fjern planet og møde figurer fra Star Wars-universet. Du kan tage en tur i Millennium Falcon eller prøve kræfter med First Order i Rise of the Resistance.

Og hvis du elsker Avengers og superhelte, så kan du også opleve Avengers Campus, hvor du kan møde dine yndlings-superhelte og tage en tur i Guardians of the Galaxy - Mission: BREAKOUT!, hvor du hjælper Rocket med at befri hans venner.

Der er virkelig noget for enhver smag i Disneyland - både for dem, der elsker de klassiske Disney-figurer, og for dem, der er vilde med Star Wars og Avengers!

Pris 3.995 kr. som betales over tre rater.

Senest opdateret 29.04.2024 08:24 af STPA