Eventmanager

Holdbeskrivelse til Eventmanager

🚀Eventmanager: Tag Styringen på MAKE SOME NOISE med Sønderborg Ungdomsskole🚀

Er du klar til at dykke ned i eventbranchens pulserende hjerte, hvor musik, fest, og store drømme mødes? 🎤✨

Så er det nu, du skal spidse ørerne! Vi præsenterer det ultimative Eventmanager-kursus hos Sønderborg Ungdomsskole, hvor DU får chancen for at blive en del af holdet bag det legendariske MAKE SOME NOISE-event!

Hvad Er På Spil?

🚀Fra teori til praksis – du vil lære alt, hvad der skal til for at planlægge og eksekvere store fester og arrangementer. Tænk stort! Vi taler:

🎶 Booking af kunstnere

💼 Forhandling med bookere

🛡️ Udarbejdelse af sikkerhedsplaner

💸 Styr på økonomien bag scenen

🍔 Planlægning af kiosksalg

👮‍♂️ Samarbejde med politi og ambulancetjenesten

...og meget, meget mere!

Hands-On Erfaring🤝

Glem alt om kedelige foredrag og teoritunge undervisningstimer. Her hopper du direkte ind i eventmanager-rollen og får hands-on erfaring med at planlægge, koordinere og afvikle MAKE SOME NOISE – et event, der allerede har skrevet historie i Sønderborg!

Samarbejde og Support🌟

Du bliver ikke kastet for løverne. Samarbejde med Ungdomsskolens erfarne eventmanagers sikrer, at du har den støtte, vejledning, og ekspertise ved hånden, du behøver for at lykkes – og for at vokse som fremtidens eventmanager.

Fleksibilitet og Fællesskab💪

Vi mødes 1 gang om måneden eller hver 14. dag efter behov – dette giver fleksibilitet og sikrer, at alle kan være med. Datoer og tider planlægges, så det passer ind i alles kalender. Det handler om fællesskab, sjov, og læring, side om side.

Er Du Klar til at MAKE SOME NOISE?🔊

Så er dette din chance for at blive en del af noget stort. Noget, der rykker. Noget, der gør en forskel.

Psst. og du får naturligvis fribillet til koncerterne!

Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet og sammen skabe uforglemmelige øjeblikke!

Tilmeld dig nu og lad os sammen skabe magi! 🌈💥

Vi mødes første gang den 27. maj - de restende undervisningsgange aftales fra gang til gang!
Tidsrum: Man. 19:00-20:30
Startdato: 27.05.2024