Skitur Hamborg forår 2024

Sønderborg Ungdomsskole arrangerer en spændende tur til SnowDome i Tyskland den 26. marts 2024!

Dette er en fantastisk mulighed for alle de unge og unge i sind, der elsker sne og ønsker at opleve en spændende og sjov dag med deres kammerater.

SnowDome er en af Europas største indendørs skianlæg, og byder på en lang række forskellige aktiviteter og udfordringer for alle niveauer af skiløbere. Fra nybegyndere til avancerede skiløbere, vil der være noget for enhver smag. Der vil være mulighed for at tage skilektioner med erfarne instruktører, og der vil også være masser af tid til at øve på egen hånd og have det sjovt med sine venner.

Turen vil starte tidligt om morgenen, hvor der vil være fælles busafgang fra Sønderborg Ungdomsskole. Vi vil være retur igen sen aften.

Alt i alt er dette en unik mulighed for alle de unge i Sønderborg og omegn til at tage på en sjov og spændende skitur sammen med deres kammerater.

Så skynd dig og tilmeld dig turen til SnowDome den 26. marts 2024 med Sønderborg Ungdomsskole, og oplev en dag fyldt med sne og sjov!

Syd for Hamborg har man bygget en dybfryser, der er så stor, at man kan stå på ski inden i den. :)

Vi skal ned og have en hel dag fyldt med super fede skioplevelser, der bliver masser af fart, spænding og hygge.
ALLE kan være med!

Prisen er 500,00 kr. og inkluderer:
transport, ski, støvler, stave, liftkort og hjelm. Det er muligt at købe mad på stedet for egen regning. Husk madpakke til busturen ned og hjem.

Afgang kl. 07.30 fra Ungecenteret, Ørstedsgade 53, Sdbg., og hjemkomst ca. kl. 21.
Tidsrum: Tir. 07:30-22:00
Dato: 26. marts 2024.
1 undervisningsgang
Pris: 500,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
Tilmelding fra: 30.08.2023 kl. 06:00
Tilmelding til: 20.03.2024 kl. 10:00
Venteliste til: 15.03.2024 kl. 10:00
Tilmeldingsstatus: Afsluttet

Undervisere: Bo Holst Brandenhoff, Rikke Primdahl Bruncke

Sønderborg Ungdomsskole
Ørstedsgade 53
6400 Sønderborg

Bemærk:

Det fulde beløb kan kun refunderes såfremt Sønderborg ungdomsskole aflyser turen, eller at framelding sker senest onsdag den 20. marts 2024.

Senest opdateret 02.04.2024 14:09 af HHBO