HANDELSBETINGELSER

Handelsbetingelser

Ungdomsskolens hjemmeside tilbyder betaling for tilmeldte aktiviteter via betalingskort. Betalingen er funktionelt det samme som enhver anden webshop. Der er blot tale om betaling for aktiviteter, ikke fysiske produkter.

Betaling

Hjemmesiden modtager betaling med de mest gængse betalingskort, herunder Dankort, VISA-Dankort, VISA Electron, vpay og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når holdtilmeldingen godkendes af administrationen, og e-mail eller SMS er blevet afsendt.

Alle dine kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med kortudsteder.

Personlige oplysninger

Ingen personlige oplysninger, der registreres i forbindelse med betaling for en aktivitet, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Sønderborg Kommune.

I forbindelse med elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Vi benytter en godkendt udbyder med godkendelse fra E-mærket.

Under et køb kræves login på hjemmesiden. Hertil anvender vi UNI-Login, og i den forbindelse behandles navn, adresse, telefonnummer og email. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af købet. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk i ukrypteret form og gemmes jf. bogføringsloven.

Vi registrerer desuden IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. IP adressen opbevares så længe, det er nødvendigt i forhold til en eventuel politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Som køber har du efter persondataloven altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og til at få indsigt i de oplysninger, som vi har om dig. Det får du ved at kontakte Ungdomsskolen Sønderborg via email

ungdomsskolen@sonderborg.dk.

På baggrund af eventuelle indsigelser foretager vi sletning i det omfang, det ønskes og er muligt iht. lovgivningen.

Den dataansvarlige er Sønderborg Kommune.

Reklamation og fortrydelse

Hvis du har købt en plads på hold eller en tur, kan du fortryde købet frem til datoen for sidste tilmeldingsfrist. Denne dato vil fremgå af holdets beskrivelse. På holdbeskrivelsen fremgår ligeså øvrige betingelser, der måtte være særlige for holdet.

Klagevejledning

Hvis du ønsker at klage over et køb af plads på et hold, en tur eller en rejse, skal du sende en e-mail til

ungdomsskolen@sonderborg.dk, og vi vil forsøge at finde en løsning.

I fald det ikke lykkes, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk, eller benytte EU-Kommissionens online klageportal, som indgives her http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse.

Senest opdateret 12.03.2021 09:55 af MJLU