Gå til sideindhold

Heidepark 2024

Bussen kører fra Ørstedsgade 53, ved ungecenteret onsdag d. 5. juni kl. 7.00 Forventet hjemkomst kl. 20.00

Bus og indgang er inkluderet i prisen.

Husk madpakke og lommepenge.

HUSK gyldigt pas og det blå sygesikringsbevis !!
Tidsrum: Ons. 07:00-20:00
Startdato: 05.06.2024
1 Undervisningsgang: 1 gang
Aldersgruppe: Til og med 18 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Maks. elever: 31
Pris: 450,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
Tilmelding fra: 30.08.2023 kl. 06:00
Venteliste til: 27.05.2024 kl. 10:00
Tilmeldingsstatus: Åbent for tilmelding

Mødetider
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere: Morten Mehlberg
Ungecentret - 10. klasse
placeholder placeholder
Tilmeld dig eller via

Heide Park er en af Tysklands største og mest populære forlystelsesparker, og det er en fantastisk destination for en tur med Sønderborg Ungdomsskole den 5. juni 2024.

Her er en beskrivelse af, hvad I kan forvente på jeres tur til Heide Park:

Dagen starter tidligt, og I vil blive samlet op på ørstedsgade 53 i Sønderborg. Herefter vil I sætte kursen mod Heide Park, der ligger ca. 2-3 timers kørsel fra Sønderborg, afhængigt af trafikken.

Når I ankommer til Heide Park, vil I blive mødt af en imponerende indgang med store træer og spændende dekorationer. Der vil være masser af mennesker, men jeres billetter giver jer adgang til parken uden at skulle tænke på at skulle betale for forlystelser resten af turen.

Heide Park er opdelt i forskellige områder, og I vil have hele dagen til at udforske parken og prøve alle de forskellige forlystelser og attraktioner.

Der er noget for alle aldre og niveauer af mod, så selvom nogle af jer måske er mere til de mere rolige forlystelser, vil der stadig være masser af sjove og spændende ting at opleve.

Nogle af de mest populære forlystelser i parken inkluderer Colossos, en af verdens største træbaner, og Krake, en spændende dykkende rutschebane, hvor I vil styrtdykke ned i vandet.

Der er også en lang række mindre forlystelser og børnevenlige attraktioner, så alle kan være med.

I løbet af dagen vil der også være masser af muligheder for at købe mad og drikke i parken, så I kan få energi til at prøve endnu flere forlystelser. Der er alt fra burgere og pizza til is og slik, så der er noget for enhver smag.

Når dagen går på held vil I blive samlet op af bussen og kørt tilbage til Sønderborg. Det vil være en lang og spændende dag fuld af sjove oplevelser og eventyr, som I vil kunne mindes i lang tid fremover.

Med i prisen er:

Indgang ( Når man er inde er alt gratis at prøve)

Bus og transport

Festlige voksne

Du skal selv sørge for:

Medbringe madpakke eller penge til mad i parken

Lommepenge

Pas